July 16, 2023

Vlad Ciuburciu, Vascar: De la pasiune la performanță, tie break interview

Vlad Ciuburciu, Vascar: De la pasiune la performanță, tie break interview

1. Cum a fost fondat Vascar? Care a fost inspirația de a începe călătoria antreprenorială și cum s-a dezvoltat acea inspirație inițială de-a lungul timpului?

Vlad Ciuburciu: Călătoria Vascar începe în 1984, la Vaslui. După revoluție, Industria Cărnii Vaslui s-a transformat în Vascar, societate pe acțiuni cu capital 100% românesc, și, s-a impus repede pe piața din regiunea Moldovei ca unul dintre cei mai importanți producători de carne și conserve.

Astăzi, Vascar procesează și comercializează o gamă completă de mezeluri, carne semipreparată, carne fresh, pateuri și mâncăruri la conservă sub mărcile Vascar și Moldova în Bucate. Preparatele companiei au la bază rețete autentice reinterpretate și gust specific românesc, obținut din ingrediente de calitate și condimente naturale.

Produsele Vascar se distribuie prin cele 19 magazine proprii din regiunea Moldovei, marile rețele de hypermarketuri din toată țara, magazine tradiționale partenere și online, pe sezamo.ro și freshul.ro. Totodată, Vascar produce produse “marcă proprie” pentru unele dintre cele mai mari hypermarket-uri: Lidl, Kaufland, Carrefour, Mega Image, Auchan și Penny.

2. Misiune și viziune Vascar?

Vlad Ciuburciu: De-a lungul timpului ne-am adaptat provocărilor pieței, însă fără să ne abatem de la drumul pe care l-am ales. Preocuparea noastră este să îmbunătățim mereu calitatea produselor pe care le oferim, prin inovații și grijă permanentă la detalii. Ne bucurăm că am reușit să extindem constant portofoliul Moldova în Bucate cu o paletă largă de produse sănătoase și gustoase, care să satisfacă gusturile și celor mai pretențioși consumatori. Multe dintre acestea sunt reunite sub umbrela Alege natural, fără E-uri.
Gama Alege Natural, Fără E-uri de la Moldova în Bucate cuprinde produse din ingrediente 100% naturale, fără E-uri, fără aditivi, fără conservanți. Asta înseamnă că am eliminat complet E-urile, nu doar am eliminat unele și am adăugat altele.
Moldova în Bucate a devenit în doar câțiva ani un brand național cunoscut și apreciat de tot mai mulți români, indiferent de regiunea din care provin. Iar recunoașterea publică de care ne-am bucurat în ultima perioadă este o dovadă în plus că suntem pe drumul cel bun.

3. Ce măsuri luați pentru a rămâne înaintea concurenței și a rămâne inovatori în abordare?

Vlad Ciuburciu: Inovația este parte din filosofia noastră de brand. Întotdeauna am căutat să creăm produse diferite, tipologii care să ne aparțină doar nouă și cu care să fim identificați în piață. Suntem primii care am lansat o gamă completă de produse fără E-uri, gama Alege Natural, de la Moldova în Bucate.
O altă premieră o reprezintă lansarea gamei de produse rumenite. Procedura de pregătire a produselor rumenite permite păstrarea calităților nutritive ale ingredientelor și, în plus, asigură un gust delicios, distinct. La scurt timp după conceperea primelor produse rumenite, am dezvoltat rețeta fără E-uri și acum putem spune că avem o linie de produse pentru gusturi rafinate, cu adevărat unică. Am vrut să fim primii care ne asumăm acest teritoriu, chiar dacă în momentul de față este o nișă. Mulți dintre consumatorii produselor rumenite sunt clienți noi pentru Moldova în Bucate, și acest lucru ne bucură.

4. Ce înseamnă pentru Vascar și pentru Iași turneele Iași Open?

Vlad Ciuburciu: Înseamnă o nouă oportunitate de a susține comunitatea locală. Așa cum punem suflet în munca noastră de antreprenori, în fiecare produs de calitate care ajunge pe masa clienților noștri, tot așa credem că este datoria noastră să susținem comunitatea fără de care nu am fi reușit să obținem performanța de care ne bucurăm azi. De aceea, ne implicăm în proiecte în care credem din sport, educație, mediu sau din domeniul social.

5. Cum activează Vascar în cadrul Iasi Open pentru a îmbunătăți experiența fanilor și pentru a crea o impresie de durată pentru participanți?

Vlad Ciuburciu: Am amenajat un spațiu pentru relaxare în Fan Zone, cu fotolii din puf și gazon artificial. Avem și un concurs care se desfășoară pe toată perioada turneului. Cei care urmăresc pagina de Instagram Manufaktura de carne Vascar și postează o poză cu ei la turneu, cu hashtagul campaniei #VascarforIasiOpen pot câștiga unul dintre cele 5 coșuri cu produse premium Moldova în Bucate pe care le oferim. Vom anunța câștigătorii la finalul turneului, pe 23 iulie.

6. Care este îndemnul Vascar pentru fanii tenisului?

Vlad Ciuburciu: Nu ratați Iași Open 2023, cel mai așteptat turneu de tenis al verii. Susțineți-vă favoriții și promovați la rândul vostru acest sport nobil.

7. Cum se intersectează valorile Vascar cu valorile Iași Open?

Vlad Ciuburciu: Vascar promovează un stil de viață sănătos printr-un portofoliu complet de produse naturale, Alege natural, fără E-uri, de la Moldova în Bucate. În același timp, performanța și pasiunea sunt parte din ADN-ul companiei.


LET’S GET SOCIAL

Fii la curent

Concord Iasi Open powered by Met

UniCredit Iasi Open - WTA 250